środa, 11 lutego 2015

Delia Coral Holographic H03

Witam :) Dziś przedstawiam mojego ostatniego ulubieńca czyli lakier z Delii z Serii Coral Holographic o numerze H03 :)



Ostatnio pokazywałam brata z serii o numerze H08 i tamten miał w sobie sporo beżowych tonów (w zależności od światła oczywiście) jednak ten mogłabym opisać jako beżowy holograficzny pięęękny kolor :) Mieni się w świetle przepięknie. No cudo.
Do krycia standardowo dwie warstwy, malowanie bez problemu bo konsystencja w sam raz i trzyma się na paznokciach u mnie ok 3-4 dno :)
Ja osobiście go uwielbiam, szczególnie że kosztował mnie w zwykłej miejscowej drogerii ok 7 zł :)
Serdecznie polecam całą serię ale ten jest jak dla mnie najlepszy bo niby zwykły beżowy ale śliczny bo holograficzny :)
Zapraszam na zdjęcia:


:







Pozdrawiam i zapraszam na kolejne posty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz