poniedziałek, 2 lutego 2015

Colour Alike 469 - Aleja Gwiazd

Witam :) Dziś przedstawiam piękny jednakże ciężki do opisania i uchwycenia kolor od Colour Alike o numerze 469 i nazwie Aleja Gwiazd.


Lakier ten pochodzi z serii Miasto jest moje które wyszło dawno temu (chyba cos ok. 2011 roku) ja swój egzemplarz kupiłam zupełnie przypadkowo w zwykłej drogerii bo po prostu mi się spodobał :)
Lakier jak dla mnie ciężko opisać jednoznacznie, jest srebrny z jakimiś drobinkami albo jak to się nazywa, kojarzy mi się z folią transferową.
Krycie jest standardowe przy dwóch normalnych warstwach, ja położyłam trzy bo ciągle coś mi prześwitywało. Trwałość ekstra bo nosiłam bo 4 albo 5 a to naprawdę dobry wynik :) 
Zapraszam teraz na zdjęcia chociaż bardzo ciężko było mi go uchwycić (w końcu jestem w tym temacie zupełnym laikiem i staram się jak mogę):









 Pozdrawiam i zapraszam na kolejne posty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz