wtorek, 27 stycznia 2015

Delia Coral Holographic H08

Witam, dziś przedstawiam lakier z holograficzny z Delii o numerze H08.




Niestety nie posiadam (jeszcze) słynnych lakierów holo z Colour Alike, ale przeglądając niedawno blogi natknęłam się właśnie na coś podobnego z Delii właśnie, pomyślałam że fajnie a jeszcze fajniej było jak spotkałam je w małej drogerii u mnie w mieście. Lakiery niedrogie to wzięłam trzy kolory a dziś przedstawiam wam numer H08, który niby jest różowy, ale czasami wygląda bardziej beżowo. Efekt holo może nie jest jakiś super ekstra jak te które oglądałam na swatchach z CA jednakże bardzo ładny. Pędzelek wg mnie jest standardowej wielkości, z aplikacją nie było większych problemów choć jest troszkę rzadkawy i trzeba uważać. Z trwałością u mnie też nie najgorzej bo po dwóch dniach miałam tylko lekko starte końcówki - nie jest źle jak na mnie :D
Ogólnie bardzo polecam :)
Zapraszam na zdjęcia:











Pozdrawiam i zapraszam na kolejne posty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz