piątek, 23 stycznia 2015

Lovely 128 & Life 09.

Witam :)
Dziś chciałabym przedstawić piękny fiolet od Lovely z serii Gloss like gel o numerze 128 :)




Lakier ten czekał dosyć długo (ok.pół roku) na to abym to właśnie nim pomalowała paznokcie, wydawało mi się że nie będzie mi pasować do skóy i będzie słabo krył i w ogóle mi się nie spodoba. Jednak ostatnio zdecydowałam się nim pomalować moje paznokcie, myśląc że jak mi się nie spodoba to najwyżej zmyje po chwili. Jakież było moje zaskoczenie kiedy malowałam nim paznokcie, lakier przy dwóch warstwach ślicznie kryje, a w dodatku teeen kolor. No właśnie... niby fiolet ale jakby z różowymi tonami (mam też podobny odcien jednak bardziej wpadający w niebieski) jednym słowem śliczny. Bardzo miło mnie zaskoczył, jest bardzo delikatny ale nie jakiś znowu zwykły. 

Zresztą zapraszam na zdjęcia:





 Mimo że lakier bardzo mi się spodobał zdecydowałam się dołożyć na serdeczny i kciuk topper z Life o numerze 09 który również czekał na swoją kolej. Topper to mieszanina różnokolorowych pastelowych heksów w których dominują głównie czarne duże i małe heksy. Nakładanie jak dla mnie jak typowy brokat, jednakże potrzebowałam dwóch warstw i nie musiałam bawić się w łowienie drobinek.
Połączenie baaardzo mi się spodobało i żal było mi je zmywać. A jeśli o zmywanie chodzi to sam kolor bez problemu, jednak z topperem był mały problem i jak zazwyczaj przykładam na dłużej wacik nasączony zmywaczem i większość brokatów schodzi bez problemu to tutaj musiałam sięgnąć po folię.







Pozdrawiam i zapraszam na kolejne posty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz