wtorek, 20 stycznia 2015

Rimmel Salon Pro 701 Juzz Funk & My secret 232 Amethyst

Witam :) Dziś mam do przedstawienia lakier Rimmel z serii Salon Pro o numerze 701 Juzz Funk, oraz My Secret z serii Nail Art o numerze 232 Amethyst. 

 Juzz Funk to ładny, powiedziałabym delikatny róż ale nie jakiś bardzo jasny. Lakier posiada dosyć szeroki ścięty pędzelek, które ja średnio lubię ale malowało się naprawdę przyjemnie, wysychanie też fajne. Krycie również było naprawdę w porządku.
 Dla urozmaicenia mani na paznokcie serdeczne i kciuki dałam topper z My Secret który, pierwszy raz miałam okazję testować na paznokciach. Spodziewałam się w sumie jakichś większych drobinek ale ogólnie efekt bardzo mi się podobał w połączeniu z tym Rimmelkiem. Topper to głównie drobny fioletowy brokat w którym zatopione są większe srebrne większe drobinki (coś jak pokruszona płyta cd), nakładanie było bezproblemowe, drobinki nie odstawały za bardzo, jednakże mimo wszystko i tak z przyzwyczajenia nałożyłam na całośc top coat.
Całe mani trzymało mi się na paznokciach 3 całe dni bez zarzutu (co dla mnie jest niezłym wynikiem bo na moich paznokciach słabo się wszelkie lakiery trzymają, a na dodatek często to co mam na paznokciach najzwyczajniej szybko mi się nudzi).
Zapraszam na zdjęcia :)







Na tym zdjęciu wygląda trochę na taki konkretny róż: 



Dajcie znać jakie kolory wy lubicie kolory na paznokciach i czy lubicie róż :)
Pozdrawiam i zapraszam na kolejne posty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz